עשרות מפגינים מול ביתה של נשיאת בג"ץ: "צדק לדרום ת"א"

בנצי לייזרוביץ No Comments on עשרות מפגינים מול ביתה של נשיאת בג"ץ: "צדק לדרום ת"א"

עשרות מפגינים מול בית השופטת חיות בתל אביב: "צריכים שרים אמיצים – לא שפנים"

כרזות בהפגנת תושבי דרום ת"א צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמי מילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עשרות מתושבי דרום תל אביב הפגינו זה השבוע התשיעי ברציפות מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון הנכנסת אסתר חיות,  בדרישה להפסיק את המדיניות המפלה של בג"ץ נגד תושבי דרום תל אביב. המפגינים נשאו שלטים וקראו: "אסתר חיות תחזירי את השפיות", "רוצים שרים אמיצים-לא שפנים" ו- "העם דורש בג"ץ ישראלי".

שפי פז, מראשי מטה המאבק של תושבי דרום תל אביב, אמרה כי: "המערכת המשפטית הצליחה להטיל טרור על הרשות המבצעת. פחדם של השרים מפני היועמ"שים והבג"ץ כה גדול כך שהם מסרסים את החוקים של עצמם עוד בטרם הגיעו לבג"ץ. אנחנו צריכים אנשים אמיצים בכנסת ובממשלה, לא שפנים עלובים".

פז מתחה ביקורת חריפה כנגד שר הפנים והוסיפה כי: "אריה מכלוף דרעי, תהיה גבר ותלך לבג"ץ. אנחנו מעדיפים שהבג"ץ יפסול את חוק המסתננים כולו על פני מצג שווא של חוק חסר כל ערך בפועל. יש לנו כבר רשימה ארוכה של חוקי בלוף כאלה. אל תסמן וי מזויף על חשבונם של תושבי דרום תל אביב".

בין המשתתפים בהפגנה הערב, היו גם פעילי תנועת 'אם תרצו' שקראו לשנות את מדיניות בית המשפט המפלה את תושבי דרום תל אביב. ראש אגף מדיניות בתנועת "אם תרצו" אלון שוורצר אמר בהפגנה: "זוהי ההפגנה התשיעית שאנחנו מקיימים נגד הדיקטטורה של בג"ץ. באנו להזכיר לנשיאת בית המשפט העליון ולכל שופטי העליון, שאזרחי המדינה הם לא שקופים וגם להם יש זכויות אדם. די כבר לדיקטטורה של בג"ץ ודי לאטימות המשפטית. הגיע הזמן  לבג"ץ ישראלי".



0 תגובות